پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵ ب.ظ

درباره سايت

دنیای بازی_مرجع دانلود ترینر و کرک_اخبار بازی

دنیای بازی_مرجع دانلود ترینر و کرک_اخبار بازی _تحلیل و برسی بازیها و کنسولهای بازی

بایگانی

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

۰

چه چیزی می توانیم از XBOX SCARLETT انتظار داشته باشیم؟

کنسول نسل بعدی مایکروسافت (XBOX SCARLETT) قرار است  در سال 2020 راه اندازی شود ، احتمالاً به پایان فصل تعطیلات در پایان سال ، اما ما واقعاً از آن چه انتظار داریم؟ مایکروسافت تاکنون در زمینه اعلامیه های محکم برای آن کار چندانی نکرده است ، اما ما چند جزئیات کلیدی داریم که می تواند آن را به عنوان یک نشانه مهم برای کنسول های دوم قرار دهد.

 

بارزترین ویژگی تازه سازی سخت افزار است که با هر سیستم نسل جدید اتفاق می افتد. مانند PS5 ، Xbox Scarlett از یک APU AMD جدید استفاده می کند که یک پردازنده Zen 2 را با گرافیک Navi برای سطح بسیار بالاتر عملکرد محاسباتی عمومی و عملکرد گرافیکی رندر جفت می کند. در صورت ترکیب با حافظه سریعتر و بیشتر از آن ، سیستم جدید باید بسیار قدرتمندتر از حتی Xbox One X باشد.

 

انتظار داریم شاهد پشتیبانی ویدیو 8K ، بازی 4K با حداکثر 30 FPS بر روی سیستم پایه و حداکثر 120Hz در 1080p باشیم. نسخه جدید سیستم احتمالاً چند سال بعد منتشر می شود و 4K را با نرخ فریم بالاتر نیز ارائه می دهد.

 

مانند PS5 ، معرفی اصلی با SSD استاندارد خواهد بود. ما انتظار داریم این یک مدل 512 گیگابایتی NVMe باشد که گیمرهایی را به آن دسته از سرعت لود که گیمرهای رایانه ای برای سالها از آن لذت می برد ، به کنسول می دهد. توسعه دهندگان قادر خواهند بود به طور گسترده محتوای خود را بهینه کنند ، که منجر به افت بار بازی به ثانیه یا کسری از آن می شود. این امر همچنین به بازی سریعتر منجر می شود ، سطح هایی که می توانند در توالی آسانسور سریعتر و به مراتب کمتری بین سطوح بارگیری شوند.

 

سایر ویژگی های جدید پشتیبانی از جریان بازی بهتر را با دسترسی بالقوه به دستگاه های دیگر از طریق سیستم بازی ابری مایکروسافت را شامل می شود. همچنین امکان پشتیبانی صوتی بهتر و واقعیت مجازی از طریق نوعی هدست واقعیت مختلط مایکروسافت وجود دارد ، اما هیئت داوران هنوز هم از این موضوع خارج است.

 

دوست دارید در سیستم نسل بعدی مایکروسافت چه چیزی را ببینید؟

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی