سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱ ق.ظ

درباره سايت

دنیای بازی_مرجع دانلود ترینر و کرک_اخبار بازی

دنیای بازی_مرجع دانلود ترینر و کرک_اخبار بازی _تحلیل و برسی بازیها و کنسولهای بازی

بایگانی

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

۰

دانلود کامل ترینرهای بازی کامپیوتری Need for Speed: Heat

دانلود ترینر Need for Speed Heat یک بازی ویدیویی مسابقه ای است که توسط Ghost Games ساخته شده و توسط Electronic Arts برای مایکروسافت ویندوز ، پلی استیشن 4 و Xbox One منتشر شده است. این بیست و چهارمین قسمت از سری بازی  Need for Speed است.

 

انتی ویروس را خاموش و محتویات فایل زیپ را از حالت فشرده خارج کنید ، ترینر را اجرا کنید و سپس بازی را انجام دهید. در طول بازی می توانید از کد های تقلب استفاده کنید:

لینک های دانلود 

نسخه-NEED FOR SPEED HEAT (+7 TRAINER) FLING

نسخه-NEED FOR SPEED HEAT (+1 TRAINER) CHEAT HAPPENS

 

گیم پلی بازی 

Need for Speed Heat یک بازی مسابقه ای است که در یک محیط دنیای آزاد به نام Palm City ساخته شده است ، یک نسخه تخیلی از شهر میامی ، فلوریدا و مناطق اطراف آن است. نقشه درون بازی دارای جغرافیای متنوع ، از جمله مناطق کوهستانی و مزارع باز است.  برخلاف نیاز به بازپرداخت سرعت ، بازی شامل چرخه 24 ساعته شبانه نمی شود ، اما بازیکنان می توانند بین روز و شب جابجا شوند. در طول روز ، بازیکنان می توانند در مسابقات مسابقه مجاز شرکت کنند که بازیکنان را با پول نقد برای هزینه کردن در اتومبیل های جدید و به روزرسانی ها پاداش می دهد. آنها همچنین می توانند شب ها در مسابقات خیابانی غیرقانونی شرکت کنند ، که باعث می شود بازیکنان REP درآمد کسب کنند. هرچه بازیکن REP بیشتر درآمد داشته باشد ، پلیس در طول شب پرخاشگرتر خواهد بود.

 

بازیکنان قبل از ضرب و شتم باید از پلیسها فرار کرده و به صندوق امانات خود بازگردند ، یا ماشینشان خراب شود. هنگامی که بازیکنان به یک خانه امن باز می گردند ، REP که در طول شب بدست آورده اند با "سطح گرما" آنها ضرب می شود. در صورت دستگیری بازیکنان ، آنها ضرب REP خود را از دست می دهند ، اما بازهم REP نامحدود خود را دریافت می کنند. مکانیک چند برابر REP مشابه با ضرب Speed Points از رقبا کار می کند. این بازی همچنین دارای یک داستان داستانی است که در آن بازیکنان با نیروی پلیس شهر به رهبری سرتیپ فرانک مرکر سرگردانی تعامل برقرار می کنند.

 

بازیکنان می توانند فلامینگوهای نئونی را که درون نقشه پنهان شده اند ، ببخشند ، که بسته به زمان روز ، آنها را با مقدار کمی پول یا بازپرداخت می کنید. آنها همچنین می توانند در این بازی نقاشی های دیواری را پیدا کنند که به آن "خیابان هنر" گفته می شود و آن را برای ویرایشگر لایو ارسال می کنند تا از آن در ماشین (های) خود استفاده کند. سرانجام ، آنها می توانند فعالیت هایی را در جهان آزاد مانند سر و صدا کردن بیلبوردها ، ضرب و شتم نمرات در مناطق رانش ، گرفتن بیشترین سرعت عبور از تله های سرعت و انجام طولانی ترین مسافت هنگام انجام پرش های طولانی انجام دهند. بازیکنان ممکن است "تلاش برای زمان Crew Time" را کامل کنند که به آنها امکان می دهد با تلاش برای بدست آوردن نقطه شماره 1 در صفحه رهبران در خدمه خود ، رویدادهای کوتاه مدت را کامل کنند.

 

این بازی شامل 127 اتومبیل از 33 تولیدکننده است که فراری پس از غیبت در Payback به دلیل مشکلات صدور مجوز ، به بازی برگشت. برخلاف Payback ، ارتقاء عملکرد دیگر به Speedcards تصادفی نمی رسند و با کسب REP و برنده شدن در مسابقات باز می شوند. بازی جعبه های غارت نخواهد شد. با این حال ، صرفه جویی در وقت ، که مجموعه های موجود در نقشه را نشان می دهد ، و محتوای قابل پرداخت با پرداخت قابل دریافت را شامل می شود. [6]Electronic Arts برنامه NFS Heat Studio را برای دستگاه های iOS و Android منتشر کرد. کاربران می توانند اتومبیل های خود را که می توانند به محض انتشار وارد بازی اصلی شوند ، جمع آوری و تنظیم کنند. در 8 ژوئن سال 2020 اعلام شد که بازی پشتیبانی از بازی cross-platform را که از 9 ژوئن آغاز می شود ، به عنوان بخشی از قسمت نهایی بازی ارائه می دهد.

 منبع: ویکی‌پدیا

تریلر بازی Need for Speed: Heat

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی