پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۰۷ ب.ظ

درباره سايت

دنیای بازی_مرجع دانلود ترینر و کرک_اخبار بازی

دنیای بازی_مرجع دانلود ترینر و کرک_اخبار بازی _تحلیل و برسی بازیها و کنسولهای بازی

بایگانی

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

۰

چه چیزی می توانیم از PS5 انتظار داشته باشیم؟

PS5 سال آینده قرار است در دنیای بازی عرضه شود. انتظار می رود هر دو مایکروسافت و سونی از کنسول های نسل بعدی خود رونمایی کنند. در حالی که مایکروسافت Project Scarlett قبل از ارائه به بازار نیاز به تغییر نام دارد ، سیستم نسل بعدی سونی احتمالاً PS5 نامیده می شود. اما واقعاً چگونه خواهد بود؟

 

یکی از بزرگترین تغییرات در سخت افزار آن خواهد بود. طبق معمول ، این جهش نسلی بزرگ خواهد بود. این برنامه از APU مبتنی بر AMD Bulldozer در PS4 به یک APU بسیار قدرتمند و مبتنی بر معماری AMD Zen 2 خواهد رسید - همان پردازنده نسل جدید Ryzen 3000 که بهترین تراشه های بازی ها است. دیده ام این ترکیب با نسل جدیدی از هسته های گرافیکی Navi ، RDNA برای ارائه تصویری حتی قدرتمندتر همراه خواهد بود.

 

همه اینها به معنی بازی های زیباتر است که می توانند از وضوح بالاتر پشتیبانی کنند (شاید ویدیوی 8K باشد ، اما قطعاً 4K در 60FPS) و سرعت تجدید بالاتر ، با 1440p یا 1080p احتمالاً قابل پخش در 144Hz یا بالاتر.

همه اینها خوب است ، اما مسلماً هیجان انگیز ترین جزئیات ، معرفی نهایی و مورد انتظار فناوری SSD در پیکربندی سیستم پایه است. سرانجام PS5 دارای یک NVMe SSD در هسته خود خواهد بود و لود بازی را بسیار سریعتر انجام می دهد (سونی نشان داده است که لود بازی ها در بعضی موارد  کاهش می یابد). بازی هایی که می توانند خیلی سریعتر حرکت کنند. اگر بتواند سریعتر لود کند ، دقیقاً اتفاقی است که با PS5 رخ می دهد می توانید رانندگی ، دویدن یا سریعتر چرخاندن از طریق یک سطح انجام دهید.

 

 همچنین پشتیبانی بومی از فناوری هایی مانند HDR ، واقعیت مجازی ، Dolby Atmos Sound و سازگاری به طبع از طریق شبیه سازی را خواهیم دید.

 

این یک لیست از ویژگی های مهیج است که باید مایکروسافت را نگران کند ، به خصوص از آنجایی که PS4 به سختی پیروز جنگ این نسل از کنسول ها   شده است.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی