پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۲۱ ب.ظ

درباره سايت

دنیای بازی_مرجع دانلود ترینر و کرک_اخبار بازی

دنیای بازی_مرجع دانلود ترینر و کرک_اخبار بازی _تحلیل و برسی بازیها و کنسولهای بازی

بایگانی

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

۰

نسخه ی دمو FIFA 20 اکنون در Origin موجود است

FIFA 20 در اواخر این ماه به بازار عرضه می شود ، اما می توانید نسخه ی دمو FIFA 20 که امروز به صورت زنده در Origin پخش شده است ، طعم و مزه ای بازی را بچشید.نسخه ی دمو 3v3 والتا را در آمستردام و برخی از تیم های لیگ قهرمانان اروپا مانند چلسی ، دورتموند ، لیورپول ، PSG ، رئال مادرید یا تاتنهام ارائه می دهد.

ولتا یک شیوه به سبک FIFA Street است که در ماه ژوئن اعلام شد که دارای مسابقات 3v3 ، 4v4 و 5v5 با قوانین استاندارد و "Rush" (بدون هدف) است. مسابقات در محل های عجیب و غریب تر از فوتبال معمولی ، از جمله در قفس زیرزمینی در لندن و در پشت بام برج در توکیو برگزار می شود. بازی های لیگ قهرمانان در نسخه ی دمو را می توان در سانتیاگو برنابئو ، استادیوم تاتنهام هاتسپور یا استمفورد بریج انجام داد.

 

Nvidia امروز یک درایور جدید بازی آماده را منتشر کرد که از FIFA 20 (و سایر بازی ها) پشتیبانی می کند ، در حالی که 100EA بازیکن برتر این بازی را فاش کرد , ظاهرا حداقل در بین گیمر ها تعجب آور نیست ، حداقل در بین افرادی که بازی را دنبال می کنند.  فیفا 20 در تاریخ 27 سپتامبر به بازار عرضه می شود ، مگر اینکه قبل از خرید قهرمان یا نسخه Ultimate Edition ، سه روز بازی کنید ، یا مشترک شوید در Origin Access Premier ، که شما میتوانید چهار روز زودتر بازی کنید.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی