جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۹:۰۳ ق.ظ

درباره سايت

دنیای بازی_مرجع دانلود ترینر و کرک_اخبار بازی

دنیای بازی_مرجع دانلود ترینر و کرک_اخبار بازی _تحلیل و برسی بازیها و کنسولهای بازی

بایگانی

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

۰

دانلود رایگان آهنگ زیبای فرزاد فرخ به نام دردانه | با دو کیفیت 320 & 128

    دانلود آهنگ زیبای فرزاد فرخ به نام دردانه | با دو کیفیت 320 & 128

     

    دانلود آهنگ با کیفیت 128

    دانلود آهنگ با کیفیت 320

     

    متن ترانه دردانه  فرزاد فرخ

    دوستت دارم من دیوانه 
    در قلبم عشقم شدی دردانه
    باز مثل از هر شب حرفمو گوش بگیر 
    منو آرام کن و خاموش بگیر


    من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی 
    من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی
    دور تو میگردمو میخندمو 
    دل به تو که جانمی میبندمو


    من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی 
    من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی
    دور تو میگردمو میخندمو 
    دل به تو که جانمی میبندمو

     

    گوشه ی دنج دلم واسه تو بهانه داره 
    هر چی که ترانه خوندم رنگ عاشقانه داره
    مث تابیدن چشمات حس دلبرانه داره 
    مث آرامش دستات تب کودکانه داره


    من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی 
    من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی
    دور تو میگردمو میخندمو 
    دل به تو که جانمی میبندمو


    من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی 
    من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی
    دور تو میگردمو میخندمو 
    دل به تو که جانمی میبندمو

     

    نظرات (۰)
    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی